VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1. P.I.O.N. Flowers on lillede kohaletoimetamisele spetsialiseerunud veebipood Tallinnas.

1.2. Veebipoe pionflowers.ee omanik on Daikon group OÜ registrikood 16485206 , asukohaga Kadaka tee 145a, Tallinn, Estonia. pionflowers.ee является Daikon group OÜ, регистрационный код 16485206, адрес Kadaka tee 145а, Tallinn, Estonia.

1.3. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

1.4. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
1.5. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.6. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay, Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest

2.2. Peate esitama saaja täpse tarneaadressi ja kontaktandmed, et saaksime vajadusel Teiega ühendust võtta.

2.3. Me ei vastuta lillede kohaletoimetamise võimatuse eest, mis on tingitud valesti märgitud aadressist või saaja puudumisest kohapeal.

2.4. Jätame endale õiguse tellimus tühistada, kui nõutavad värvid on otsas või muudel meist sõltumatutel asjaoludel.

Kohaletoimetamine

3.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse ja linnas: Tallinn, Estonia

3.2. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Kuller teenus(meie firmal on oma kuller) või tulla ise kauba järele

3.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

3.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

3.5. Saatekulu arvutatakse olenevalt saaja aadressist ja näidatakse kassas.

3.6.. Me ei vastuta tarne hilinemise eest, mis on põhjustatud ettenägematutest asjaoludest, nagu ilmastikutingimused, liiklusummikud jne.

3.7. Kui saaja ei viibi üleandmise hetkel asukohas, võtame teiega ühendust, et leida parim lahendus, näiteks jättes lilled naabrite juurde või kõrval asuvasse kontorisse. Kui meil ei õnnestu teiega ühendust saada, jätame endale õiguse lilled laost tagasi saata ja teiega uue tarnekorralduse osas ühendust võtta.

3.8. Täpset tarneaega me ei garanteeri, kuid püüame kättetoimetamise teha koos saajaga kokkulepitud ajal.

3.9. Kui märkate tarneaadressil viga, võtke meiega esimesel võimalusel ühendust, et saaksime selle enne lillede saatmist parandada.

Tagastamine ja vahetus

5.1. Kui saaja ei ole lillede kvaliteediga rahul, saab ta meiega ühendust võtta 24 tunni jooksul peale tellimuse saamist, et leppida kokku tagastamine või ümbervahetamine.

5.2. Me ei aktsepteeri tagastamist ega ümbervahetamist lähtuvalt saaja individuaalsetest eelistustest, nagu kimbu värv või kuju.

5.3. Tagastamine või ümbervahetamine on võimalik ainult siis, kui säilib kauba originaalpakend ja terviklikkus.

5.4. Tagastamis- või vahetuskulud ei kuulu tagastamisele.

5.5. Kui teil on tellimusega probleeme, võtke meiega esimesel võimalusel ühendust, et saaksime need võimalikult kiiresti lahendada.

Konfidentsiaalsus

6.1. Kogume ainult tellimuse töötlemiseks ja kohaletoimetamiseks vajalikke andmeid, nagu saaja nimi, aadress ja kontaktandmed.

6.2. Me ei jaga teie isikuandmeid kolmandate isikutega, välja arvatud juhul, kui see on tellimuse töötlemiseks vajalik.

6.3. Me ei salvesta teie pangakaardi andmeid, kõiki makseid töödeldakse turvalise SSL-protokolli kaudu.

6.4. Võtame kõik vajalikud meetmed teie isikuandmete kaitsmiseks ja nende konfidentsiaalsuse tagamiseks.

Kontakt

7.1. Kui teil on küsimusi või muresid seoses oma P.I.O.N. Lilled, võtke meiega ühendust meili teel info@pionflowers.ee või helista +372 5845 1170.

7.2. Meie tugitiim on saadaval esmaspäevast reedeni kell 9.00–18.00 kohaliku aja järgi.

7.3. Püüame vastata kõikidele päringutele 24 tunni jooksul.

Tingimuste muudatused

8.1. Jätame endale õiguse teha neid tingimusi ilma ette teatamata.

8.2. Uued tingimused jõustuvad nende avaldamise hetkest P.I.O.N veebilehel. lilled.

8.3. P.I.O.N.-i jätkuv kasutamine. Lilled tähendab, et nõustute tingimuste muudatustega.

Lõppsätted

9.1. Need tingimused reguleerivad suhet P.I.O.N. Lilled ja klient ja kehtivad kõikidele saidile tehtud tellimustele http://pionflowers.ee/.

9.2. Kui mõni nende tingimuste säte loetakse kehtetuks või jõustamatuks, ei mõjuta see teiste sätete kehtivust ega jõustatavust.

9.3. Kõik käesolevate tingimustega seotud vaidlused ja erimeelsused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.

Shopping Cart
ET